OS 2012

Nu ar jippot antligen over och nu efter Paralympics ser man ocksa att London har blivit stadat fran OS for den har vandan, nasta stopp blir Rio och det ska bara bli kul att folja det precis som jag har foljt arets OS: fran TV-soffan (inte bokstavligt talat da jag inte har en soffa, men anda...)
 
Jag tror man har plockat bort alla OS-maskotar nu
 
 
Sjalv tycker jag det var en marklig maskot, diskuterade det har med syrran for ett tag sen och da namnde hon om att folk hade diverse konspirationsteorier om att det har skulle vara forknippat med illuminati. Ptja, varfor inte? Trianglar och enogda ar symboler som ofta ar forknippat med illuminati, manga menar aven att stora artister som Lady Gaga och Kanye West ska dela deras religiosa asikter nar de staller sina poser for fotografer
 
Enogd Gaga?
 
Triangel eller diamant?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0