Rent hus

For ca ett ar sen var jag ute efter en dammsugare, jag rakar vara helt oinsatt i allt vad valuta for pengarna heter i dammsugarvarlden men jag visste exakt vad jag ville ha. Hog effekt och pasfri, det var mina krav da heltackningsmatta ar mer standard an undantag i det har landet och sen kan jag stora mig pa att tillverkare slutar salja dammsugarpasar till den befintliga modellen nar en ny kommer ut... typ!
 
Valet foll pa en 2300 W:are, med en behallare som latt kan tommas nar den fylls och dar ingar aven ett HEPA-filter som tydligen ska vara grym pa att samla sma partiklar. High Efficiency Particulate Air... boom!
 
Forsta stadningen vart en frojd, jag hade formodligen den fetaste dammsugaren av alla mina grannar!! Tills for nan manad sen da jag insag att den borjade tappa sugeffekt. La av nagra svordomar och var inte alls imponerad, garantin hade sakert gatt ut men det hade inte spelat nan roll, jag slangde formodligen kvittot direkt
 
Efter nan dag bestamde jag mig for att ta en narmare titt, insag att det fanns en behallare i behallaren som jag inte har tomt sen jag kopte den?!
Tomde den pa dammrattor och vips, hastkrafterna var tillbaka och den sog som aldrig forr... I'M BACK!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0