YES!

Jag ar ett geni, har lyckats lista ut varfor mina inlagg i traningsjournalen inte syns och det problemet loste jag utan att ens behova tanka. Idag ar jag den mest naturbegavade manniskan jag kanner :)
Sa hadanefter kommer ni se mig branna av traningsinlagg igen pa lopande band sa fort traningssuget kommer tillbaka
 
Tills dess vill jag skicka en varm och hjartlig halsning till min krullharige kompis D som i skrivande stund antagligen ligger vid nat random gathorn i studentstaden Karlstad och ar maximalt berusad av alkohol, grattis pa din fodelsedag! :)
 
D i nyktert tillstand
 
D i berusat tillstand
 

Kommentarer
Postat av: Ditte

Precis så är det och det är därför jag försöker vara full så ofta som möjligt : ) TACK!

2012-09-10 @ 20:47:47
URL: http://dittee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0