Benpass

Har varit lite franvarande pa gymmet den sista tiden men idag korde jag ett benpass bestande av frontbojar, raka marklyft och lite annat smatt och gatt, lar ju kanna av traningsvarken imorgon om inte annat
 
Nar man val orkar sa ar faktiskt benpassen ett utav det roligare traningspassen man kan ha, vart att poangtera nu ar att jag inte siktar pa nan vidare sommarform for det ar lite val sent att tanka pa det nu haha :)
 
Nej, vi kor pa det vanliga mottot som har varit de senaste aren: Trana och ma bra, snygg behover man inte va'
 
Forresten sa har jag bokat flygbiljetter till Malaysia och aker framat varkanten, om nagon har nat tips pa vad jag bor och inte bor gora innan/fore/efter resan sa hade det varit valdigt uppskattat
 
Hej sa lange
 
 
 
Chidde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0