Chilla, och se vad som hander

Iforrgar var jag pa Westfields med S for att se Dark Skies som ar bioaktuell just nu, efter filmen var jag faktiskt ganska mor och sag framemot att komma hem
 
Dags att aka hem
Vi brukar oftast ga till stallen jag foreslar eller har hort talas om, och visst har det hant nan enstaka gang dar vi har fatt ga en extra omvag for att hitta dit och dar kan jag vara stor nog att erkanna, men det slutar alltid med att vi hittar, dock far man ju alltid hora ett jakla gnall efterat
 
Tack vare att jag for en gang skull bara hangde med utan att titta pa nagra skyltar sa hamnade vi ute pa East Acton, brrrrr!! Regnigt, kallt och morkt... precis vad jag behovde, gissa om jag var glad
 
 
Hittade en bild pa google, sahar ser det tydligen ut i dagsljus... trevligt, nastan som Bjuv med lite grona buskar, trad och sant

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0