JB!

Haromdan nar jag inte kunde sova kunde jag se E online pa facebook, ivag med ett snabbmeddelande for att fraga vad fasiken hon gor uppe. Svaret blev: Lyssnar pa Justin Bieber och filosoferar om framtiden
 
Det var ju Bieber-feber i Sverige nu haromdan och Aftonbladet spottade ut artikel efter artikel om denna unga man och pinsamt nog har jag aldrig hort hans material, mojligtvis pa radio men aldrig en hel lat. Den har morgonen agnade jag darfor ett par minuter at att faktiskt lyssna pa hans musik, valdigt cheesy men framforallt waste of my f-cking time

Extremt bitter nu nar jag inser att jag hade kunnat anvanda den tiden at att badda min sang istallet, ungefar sa viktig ar Justin Bieber for mig
 
 
Tack alla!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0