Oj oj oj!

Förlåt mina vänner, det har alltså gått 5 dagar sen jag uppdaterade sist... jag ber så hemskt mycket om ursäkt. Det är en körig period på jobbet just nu och jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. Personalen är SÅ omotiverad, vissa väljer att sjuka sig och andra väljer att inte dyka upp, det är engelsmännen i ett nötskal. Efter lite mer än ett halvår här i London börjar jag förstå varför man uppskattar svensk arbetskraft!

Kolla in min nya video om du inte redan har sett den på facebook, snubben som är med i den är en f.d kollega som blev sparkad från jobbet pga att han drack under arbetstid. Vi satt på Roadhouse en kväll då en bartender gjorde lite tricks, jag tyckte att han var duktig... men man har ju sett bättre sa jag. Min kollega blev sjukt imponerad när han såg tricket och frågade om jag kunde göra likadant, well... för att vara helt ärlig så har jag aldrig provat, så jag kan antagligen inte det. Var ju såklart tvungen att prova när jag kom hem, och vips... så landade den efter ett par försök :)

... och gissa vem som gav honom smeknamnet "Donkey" :)





Kärlek
Chidde

Kommentarer
Postat av: Johannes

Hur bestämmer du om du ska blogga på svenska eller engelska? När det ska snackas skit om kollegorna så blir det svenska? :P

2009-01-30 @ 02:50:13
URL: http://andrasidanpolen.blogspot.com
Postat av: chidd

hehe johannes, du har förstått det helt rätt! :)

2009-01-31 @ 12:16:51
URL: http://chidde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0