2009, det vi minns

När det nya året har slagit över brukar man ju blicka tillbaka på det gångna året, här är mina höjdpunkter.. eller ptja, allt är inte "höjdpunkter".. men det är iallafall det första jag tänker på när jag tänker på 2009

  • Min uppsägning på Rockwell


  • Morsan drabbades av en plötslig hjärnblödning som kunde ge men för livet, men som nu har blivit helt återställd


  • Mitt nya jobb på York & Albany, som jag senare sa upp efter två månader för ett annat jobb, i ett annat land ;)


  • Min resa till Nordkapp som lätt har varit min största utmaning hittills. Att driva två barer som i början saknade ismaskin, rinnande vatten och kassasystem.. inte nog med det, förväntningarna var inte precis låga för det skulle nämligen komma någon från London som har jobbat för Gordon Ramsay. Folk glömde bara bort att den här stackars killen (dvs jag) var precis lika dödlig som alla andra ;)


  • Min semester hemma i Sverige, 2 månader i lugn och ro


  • Alla fester jag hann gå på + alla människor jag träffade under min vistelse i Sverige


  • Mina gästspel på Hilton i Malmö, jobbade ett par enstaka gånger och hann träffa många av mina gamla kollegor och även en hel del nya ansikten


  • Min återkomst till York & Albany, rykten hade spridit sig av ledningen om att killen med hästsvansen som drog efter två månader i våras nu är på väg tillbaka. Förväntningarna var återigen HÖGA, det blev ett mycket glatt och varmt välkommande



  • När jag tittar på det gångna året så har det varit mycket jobbrelaterat, 2010 får bli ett tränings-, social- och ta-det-lugnt år :)
    Nu ska det sovas, det kommer nämligen en ledig dag imorgon också!


    Chidde


    Kommentarer
    Postat av: malin

    YES jag är med på en punkt :D

    2010-01-04 @ 01:12:06
    URL: http://walins.blogg.se/
    Postat av: chidde

    du har varit med i många inlägg, det gäller bara att läsa mellan raderna... :)

    2010-01-04 @ 01:46:24
    URL: http://chidde.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0