Kändistätt

London ären storstad, självklart kan det dyka upp lite kändisar här och var för de är ju trots allt också människor. Jag gissar på att de har samma intressen som alla andra utöver sitt jobb, t ex umgås med vänner, fika, shoppa, träna etc

Idag kom det in en tjej med solglasögon och satte sig vid ett hörn, min första tanke var: Vad är det för skummis nu? Det är kväll, det är regnigt och det är ruskigt.. solen är förmodligen på andra sidan jorden i samma stund. Hon kan inte ha hästar i stallet :)

Min Kollega viskar till mig

K: Vet du vem hon som sitter på bord x är?
C: Nope, inte en susning
K: Känner du igen henne då?
C: Nope, borde jag göra det? Känner hon igen mig? ;)
K: Haha, nää.. men hon är en av världens mest kända skådespelerskor
C: Aha, okej (couldn't care less)

Jag gillar film, har bl a plöjt igenom alla Johan Falk filmerna + lite till innan året slog om.. *smajl* men inte känner jag till hennes namn inte, hon är säkert nobody

Google var det första jag besökte när jag kom hem, alla som är nåt finns på Google. Jag blev förvånad, f-cking 2 miljoner träffar! Bruttan var tydligen rätt känd och meriterad

Antalet träffar ligger i fas med Zlatan Ibrahimovic, vilket är ganska respektabelt
Blondinbella framstår som en munsbit i sammanhanget med sina 300.000 träffar... sånt man äter till frukost :)

Tyvärr kan jag inte avslöja namnet på skådespelerskan pga sekretesskäl, sorry people... företagspolicy
If I tell you, I need to kill you

Imorgon är jag ledig, i övermorgon också... ska bli sååå skönt!
Läggdags nu, ha det bra allihopa! :)


Chidde


Kommentarer
Postat av: Plän

coolt :D Var hon snygg? synd inte jag såg nån kändis när jag var i London. Allt bra annars?

2010-01-11 @ 10:22:50
URL: http://thelifeofelin.blogg.se/
Postat av: chidde

hehe, nää... hon såg ut som en nörd faktiskt :)

2010-01-11 @ 15:03:29
URL: http://chidde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0