Heldag i Malmö!

Så, nu har jag varit i Malmö i två dagar.. låt oss säga att jag har fått det mesta uträttat
Jag har träffat alla jag har velat träffa, sen har jag lyckats få ett par bra bilder på Sveriges högsta byggnad

Hästsvansen var såklart populär, den fick agera lite av ett riktmärke
Man gick alltså på längden för och avgöra hur längesen det var vi sågs senast
För vissa var det några centimeter sen, för andra kunde det handla om decimeter

Återkommer med bilder när jag är tillbaka i London, ha're!


Chidde

Kommentarer
Postat av: angelica

"Jag har träffat alla jag har velat träffa".



Jaha...

2010-06-04 @ 02:25:37
Postat av: chidde

haha, var inte löjlig nu angelica!! :)

sen när började du tillhöra malmögänget?



jag ringer dig snart, eftersom du ringde maria och inte mig när du kom hem.. "jaha"

2010-06-04 @ 14:22:09
URL: http://chidde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0